אטרקציות ברמות נפתלי

אטרקציות ברמות נפתלי

היישוב רמות נפתלי ממוקם באזור הגבול בין ישראל לבין לבנון (שייך למועצה המקומית מובאות החרמון). שמו של היישוב ניתן לו בשל המיקום שלו בהרי נפתלי בתחום שהיה בעבר נחלת שבט נפתלי. האזור ידוע בנופים קסומים, מסלולי טיול עשירים בפרחים, הרים, מסעדות טובות, צימרים, וילות נופש ואטרקציות רבות למטיילים ולימי גיבוש לעובדים בכל חודשי השנה. אם אתם אוהבים לטייל תמצאו אטרקציות בצפון וטיולים לכל דרגת קושי ולכל מצב רוח. אפשר למצוא מבחר אטרקציות ברמות נפתלי לזוגות, קבוצות, משפחות עם ילדים בכל גיל וגם לעובדים.

יין בוטיק איכותי ביקב

אוהבים יין? סיור ביקב הוא הזדמנות לטעום יינות משובחים. היקב מצויד בציוד חדיש לשימור מקסימלי של איכות הענב. מרכז המבקרים ביקב מציע טעימות של יין מהחבית או מהבקבוק. אפשר וכדאי לתאם סיור אל בור קבלת הענבים, חוות המכלים, המרתף וחדר הטעימות. היקב מתאים  לבילוי רומנטי, קבוצתי ומשפחתי. אם אתם מחפשים אטרקציות ברמות נפתלי לקבוצת עובדים ביום גיבוש או יום כיף – סיור ביקב יעניק לכולם חוויה כפרית אלגנטית.

טיולי באגי מאתגרים ברמות נפתלי

האדרנלין זורם אצלכם בדם? טיולי הבאגי בצפון ברמות נפתלי ייקחו אתכם למסע של הרפתקאות בשטחי הגליל. הפעילות מתקיימת בכל ימות השבוע ומתאימה למשפחות עם ילדים, זוגות, קבוצות חברים, קבוצות עובדים. המתחם ממוקם ביישוב רמות נפתלי כך שאם אתם מחפשים אטרקציות ברמות נפתלי – אל תפספסו את רכבי הבאגי החדשים. הנסיעה בשטח היא בכלים חדישים שיוצאים אל מרחבי הטבע הקסומים של הגליל. טרם היציאה לשטח עוברים כל המשתתפים תדרוך במהלכו המדריכים מסבירים על הרכבים ואת כללי ההתנהגות בנהיגת שטח. אתם תצאו לדרך רק כאשר אתם יודעים כיצד לנהוג ברכב בצורה בטיחותית. כל אחד מהמשתתפים מקבל קסדה ומשקפי אבק.

אטרקציות ברמות נפתלי – טיולי ג'יפים בגליל

אם אתם מחפשים אטרקציה בצפון שמשלבת גם טיול בשטח, גם נופים וגם ספורט אקסטרים – הגעתם למקום הנכון. טיולי ג'יפים ברמות נפתלי מתאימים לזוגות, משפחות, קבוצות חברים, קבוצות עובדים. יש לכם הזדמנות לחוויית שטח בלתי נשכחת. את הטיול מוביל מדריך מנוסה שמכיר היטב את האזור ויודע להביא אתכם אל פינות חמד נסתרות שלא כולם מכירים. אפשר לבחור מסלול ספארי, מסלול טיולי מעיינות, מסלול שקיעה רומנטי, מסלול אקסטרים (לרוב עד 7 נוסעים בכל ג'יפ). טיולי ג'יפים מופיעים בכל רשימה של אטרקציות ברמות נפתלי והאזור – אל תפספסו!

מסלול דרך נוף הרי נפתלי

כאשר סוקרים אטרקציות ברמות נפתלי אי אפשר יהיה שלא להזכיר את אחד ממסלולי הטיול היפים ביותר בגולן. מסלול דרך נוף הרי נפתלי מגיע מראש פינה ועד מטולה. הנוף מהמסלול מרהיב! כדאי לטייל באזור בעיקר בחודש מרץ או תחילת חודש אפריל בהם תיהנו מפריחה מרהיבה של עצי נקטרינות ועצי אגס. אפשר וכדאי לשלב את הטיול עם מסעדות טובות באזור ולינה בצימרים.

 

 

תוכן עניינים

מאמרים נוספים